Kelionė į Italiją

Trumpai buvau Italijoje. Tad, keletas įspūdžių iš šios šalies :) Iš mano nedidelio miestuko tiesiai į Italiją niekas nevažiuoja. Tad teko mauti per Linz (kaip visada). Deja, kaip supratau, į Sommerau pusę yra taisomas geležinkelis, tad teko važiuoti autobusu. Iš Linz nuvažiavome (keliavome dviese iš Lietuvos) į Innsbruck'ą. Innsbruck'e buvom po 2h ryto, tad ėjome pasivaikščioti po Innsbruck'ą. Miestas labai gražus, kalnai... Na, daugiau kaip 500 metrų virš jūros lygio. Pasivaikščiojome naktį. Smagu ;) Iš Innsbruck'o važiavome į Brenner/Brennero (miestas ant Austrijos/Italijos sienos, tad turi du pavadinimus). Apie 1500 metrų virš jūros lygio. Tad šalta. Ir sniego yra :) Nuo Innsbruck'o kyli vis aukštyn, aukštyn, aukštyn... Iš Brenner/Brennero važiavome į Veroną. Na, ir prasidėjo Italija :D Bėda ta, kad Italijoje tvarka ne tokia kaip Austrijoje. Pradedant kad ir tuo, jog italai ne per labiausiai mėgsta skelbti informaciją angliškai. Ir baigiant tuo, kad Italijoje viskas vyksta laaaaaabai lėtai - palyginus su Austrija. Gadina Austrija žmones (pvz. mane) :D Italijoje viešbuty užklausėme, kur galima pavalgyti. Tai mums italas (kaip bukiems užsieniečiams) paaiškino, kad mes, italai, McDonald's nevalgome. Ten valgo tiktai tokie (buki užsieniečiai) kaip Jūs :D Tad nuėjome į piceriją. Italijoje labai skani kava. Tikrai verta išgerti. O ir picos neblogos. Valgiau Pizza Neapoli (Neapolitana) - ar kažkaip panašiai. Pica su žuvimi. Skanu. Aš ne žuvies mėgėjas, bet pica patiko. Kainos Italijoje panašios kaip Austrijoje. Aišku, jei atvykčiau iš Lietuvos, tai būtų baisoka. Bet kai gyvenu Austrijoje - ne per brangiausia :) Milane yra metro. Neblogas, patiko pasivažinėti. Ir ne per brangiausias - dienos viešojo transporto bilietas kainuoja 3 eurus, dviejų dienų - 5,5 EUR. Tik Italijoje yra keistoka keliavimo tarpmiestiniais traukiniais sistema. Jeigu nusipirkai traukinio bilietą, jis galioja du mėnesius. Tačiau 6 valandų laikotarpyje iki kelionės privalai atžymėti bilietą traukinių stotyje - įkišti į tokią geltoną dėžutę. Ten uždedamas antspaudas ir tuo viskas pasibaigia :) Jeigu nepadarai - yra baudos. Bet aš šito nežinojau. Ir dar apie traukinius. Labai nustebino, kad Milano Centrinėje stotyje (Milano Centrale) likus 5 minutėms iki traukinio atvažiavimo dar nėra žinoma į KURIĄ platformą traukinys atvažiuos. Pripratus prie tvarkos Austrijoje, tas tikrai pašiurpino... Kai, galiausiai, atsiranda įrašas švieslentėje, į kur atvyks traukinys, minia žmonių siūbteli į platformą - kas važiuos tuo traukiniu, kas pasitinka atvykstančius, kas šiaip žioplinėja. Bet vistiek: palyginus su Austrija tikrai baisu. O ir dar traukiniai vėluoja... Kita vertus - mano biliete, pirktame Austrijoje, buvo labai aiškiai parašyta, kad jis galioja tik vieną vienintelę metų dieną ir vienam vieninteliam, konkrečiam laikui. Tad aš nepažymėjau ir nieko neatsitiko. Italijoje yra net trys pėsčiųjų šviesoforo signalai: žalias, geltonas ir raudonas. Šviesoforų signalo reikšmės tokia pačia tvarka: galima eiti per pesčiųjų perėją, galima eiti per pesčiųjų perėją, galima eiti per pesčiųjų perėją. :D Rimtai :D Trumpai tariant: jei būsite Italijoje, galite nekreipti per daug dėmesio į šviesoforus. Tiesiog apsižvalgykite ir eikite. Visi taip daro :D O Jūs ir laiko sutaupysite :D Po tokių vaikščiojimų Italijoje, teko staigiai atprasti taip daryti Austrijoje: einu Innsbruck'e per perėją, kaip visada, kultūringai (per raudoną šviesoforo signalą), o atvažiuojantis automobilis ir dviratis kažko pypina. Tik tada supratau, kad reikia mesti įprotį vaikščioti per raudoną šviesoforo signalą... :D Mieste yra (anot mano nemokamo žemėlapio, gauto Milano Centrale) 52 muziejai. Užteko vieno. Vaikštai, vaikštai... Pradžioje žiūri visus eksponatus. Tačiau kuo toliau, tuo labiau apžiūra panašėja į kiek galima greitesnį praėjimą pro viską. Eksponatų laaabai daug :) Šalis tikrai graži ;) P.S. Bilietai Pregarten -> Milano kainuoja maždaug 55 EUR į vieną pusę :)

Komentarai

Apie kava tai nieko ir nepasakei;]

Parašiau kad skani ;D Šiaip kavos aš ne mėgėjas, tai nelabai ką galiu ir pasakyti :)

Kelionė nebloga. :P

gerai gyveni, kaip ne studentas. Sekmes Tau.